مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-17ورزشي

ارائه خدمات شهری به شهرک شهید کشوری ایلام


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به اینکه در آینده شهرک شهید کشوری به شهر ایلام ملحق می شود در نظر گرفته شد تا خدمات شهری در آن صورت پذیرد.

- سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت : شهرک شهید کشوری در فاصله 7 کیلومتری شهر ایلام قرار گرفته است و بیش از 7 هزار نفر از جمعیت شهری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه شهرک در آینده به شهر ایلام الحاق می شود، از همین الان وظیفه داریم که خدمات شهر را در آن ارائه دهیم تا در صورت الحاق، به حاشیه و سکونتگاه غیر رسمی تبدیل نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: تدارک لازم از جمله فضای سبز، فضای آموزشی و ورزشی، مراکز درمانی و دیگر موارد از الزاماتی است که در بازنگری طرح این شهرک باید به آن توجه شود وی در ادامه بیان کرد: برنامه های پیشنهادی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که پس از الحاق این شهرک به شهر ایلام، با کمبود سرانه های ورزشی و آموزشی مواجه نشویم و  باید کمک کنیم که طرح توسعه این شهرک تا 10 سال آینده پاسخگوی نیازها باشد   این مقام مسئول در پایان گفت : مهمترین هدف الحاق به شهر ایلام این است که متقاضیان برای تهیه زمین مسکونی، هزینه های گزاف پرداخت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات شهری به شهرک شهید کشوری ایلام

ارائه خدمات شهری به شهرک شهید کشوری ایلام