مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-17سياسي

امیر فلاح: تدوین راهبرد مبتنی بر قابلیت محوری اصل مهمی برای مقابله با تهدیدات است


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: ما باید در محاسبات خودمان برای تعریف قابلیت های جدید مبتنی، متناسب و متناظر با تهدیدات پیش رو برنامه ریزی کنیم که لازمه آن تدوین یک راهبرد مبتنی بر قابلیت محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (پنجشنبه 26 آبان ماه) در اولین همایش ملی شناسایی و آینده پژوهی تهدیدات نوین نظامی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: ما در عصری زندگی می کنیم که توسعه روزافزون فناوری های نوین تمامی عرصه های زندگی بشر از جمله حوزه های دفاعی و نظامی را دستخوش تغییرات اساسی کرده است.

وی افزود: شناخت چالش ها، تهدیدات و فناوری های نوظهور موجب پیدایش اشکال جدیدی از تهدیدات در مقیاسی متفاوت از گذشته شده است.

آمادگی برای مقابله هوشمندانه با تهدیدات مبتنی بر فناوری های جدید از دغدغه های همیشگی مسئولان و سیاست گذاران حوزه نظامی و دفاعی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: آینده پژوهی در حوزه تهدیدات نوین یکی از مسائل مهم در برنامه ریزی راهبردی است.

 اگر می خواهیم برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر قابلیت محوری داشته باشیم، نیاز داریم علاوه بر تهدیدات موجود به تهدیدات پیش روی خودمان نیز با دقت رصد کرده و در محاسبات خودمان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر فلاح: تدوین راهبرد مبتنی بر قابلیت محوری اصل مهمی برای مقابله با تهدیدات است

امیر فلاح: تدوین راهبرد مبتنی بر قابلیت محوری اصل مهمی برای مقابله با تهدیدات است