مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-17بين الملل

تاکید وزیران اردنی بر تقویت همکاری ها با سوریه در نشست شرم الشیخ


سه وزیر اردنی در دیدار با وزیر محیط زیست سوریه در حاشیه اجلاس آب و هوایی شرم الشیخ بر تقویت همکاری های کشورشان با دمشق تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سانا، طرفین سوری و اردنی روز گذشته جنبه های همکاری مشترک در زمینه آب، انرژی و محیط زیست را بررسی و بر ضرورت فعال سازی کمیته فنی مشترک اردنی و سوری برای آب تاکید کردند.

هیات اردنی شرکت کننده در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد ( COP2 ) در شرم الشیخ روز چهارشنبه با همتای خود از سوریه دیدار کرد.

در بیانیه شامگاه چهارشنبه وزارت محیط زیست اردن آمده است که هیئت اردنی حاضر در این نشست شامل محمد النجار، وزیر آب و آبیاری، صالح الخرابشه، وزیر انرژی و منابع معدنی و معاویه الردایده وزیر محیط زیست اردن و هیات همراه آنها بوده است.

ریاست هیات سوری در این نشست را هم حسین مخلوف وزیر مدیریت بومی و محیط زیست سوریه برعهده داشت.

در این دیدار راه های همکاری و یکپارچگی در زمینه های زیست محیطی برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی و طوفان های گرد و غبار مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر سوری در این دیدار ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها منجر به انجام کارهای مشترک و پروژه هایی شود که در کاهش تغییرات اقلیمی و طوفان های گرد و غبار که به طور مکرر منطقه را هدف گرفته و تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیران اردنی بر تقویت همکاری ها با سوریه در نشست شرم الشیخ

تاکید وزیران اردنی بر تقویت همکاری ها با سوریه در نشست شرم الشیخ