مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-17ورزشي

موافقت با برگزاری ورزش صبحگاهی در 56 سوله بحران تهران


در نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری پایتخت، بر لزوم استفاده از فضای سوله های الزهرا(س) برای تداوم خدمات ورزشی به بانوان تهرانی تأکید شد.

- در نشست مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری پایتخت، بر لزوم استفاده از فضای سوله های الزهرا(س) برای تداوم خدمات ورزشی به بانوان تهرانی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران - با حضور در سازمان ورزش، با حسین اوجاقی - مدیرعامل سازمان ورزش - دیدار و گفت وگو کرد که در این دیدار استفاده از ظرفیت های شهری برای توسعه ورزش شهروندی در بخش بانوان از یک سو و آمادگی برای مدیریت بحران های طبیعی از سوی دیگر، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تعاملات سازمان ورزش و ستاد بحران بیش از گذشته مورد دقت و بررسی قرار بگیرد.

در این نشست، اوجاقی به ظرفیت سوله های الزهرا در بخش توسعه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: ما در این سوله ها فضایی به مساحت 98 هزار و 387 متر مربع را به ورزش بانوان تهرانی اختصاص داده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3 میلیون و 300 هزار نفر سانس در 50 سوله الزهرا، در خدمت ورزش بانوان پایتخت نشین است و این فرصتی است که باید در راستای ایجاد نشاط، شادابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با برگزاری ورزش صبحگاهی در 56 سوله بحران تهران

موافقت با برگزاری ورزش صبحگاهی در 56 سوله بحران تهران