مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-17اقتصادي

مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل در حال تکمیل است/ افزایش تعداد پارکینگ ها ضروری است


مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل در حال تکمیل و آماده سازی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت های اساسی در شهرستان اردبیل جهت کاهش ترافیک شهری، راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل بود که این مرکز در حال تکمیل شدن و آماده سازی نهایی است.

وی افرود: برای کاهش و مدیریت ترافیک، باید برنامه ریزی اساسی در راستای ساماندهی سرویس مدارس و فرهنگ رانندگی انجام شود که این امر نیازمند همت همگانی است.

فرملندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه مطب پزشکان در مرکز شهر اردبیل، باعث افزایش ترافیک شده، انتقال این مطب ها به ساختمان های  پزشکان نقاط مختلف شهر می تواند در راستای کاهش ترافیک موثر باشد.

وی کنترل هوشمند ترافیک را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده این امر در حال تکمیل شدن است.

اعتماد اعجازی بر توسعه و افزایش تعداد پارکینگ ها در شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: برای توسعه و ایجاد پارکینگ، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی حائز اهمیت و مبنای کار است که در این زمینه فراخوان صادر گشته و حمایت همه جانبه از این سرمایه گذاران انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل در حال تکمیل است/ افزایش تعداد پارکینگ ها ضروری است

مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل در حال تکمیل است/ افزایش تعداد پارکینگ ها ضروری است