مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-17سياسي

هفت تپه؛ تجلی شعار دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت هفت تپه به روز های طلایی و زدن رکورد کشت نیشکر در 60 سال اخیر، کارگروه مبارزه با فساد و تبعیض بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه ای با مسلم چشمه خاور، - با حمایت دانشجویان بسیجی از کارگران هفت تپه شعار دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان را به طور واضح و در عمل تعین بخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت هفت تپه به روز های طلایی و زدن رکورد کشت نیشکر در 60 سال اخیر، کارگروه مبارزه با فساد و تبعیض بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در مصاحبه ای با مسلم چشمه خاور، از کارگران این شرکت به بررسی وضعیت این مجموعه پرداخت: ما پنج سال اسیر یک بازی سیاسی بودیم و در این پنج سال از صنعت کشور عقب افتادیم.

کارخانه هفت تپه به دست فردی سپرده شده بود که کمترین تخصصی در زمینه صنعت نداشت وهدف احتمالی این افراد سوءاستفاده از ارز دولتی برای سود شخصی بود.

آن ها به دروغ گفتند که می خواهند در مکان کارخانه، پالایشگاه تاسیس کنند! چیزی که هیچ ربطی به صنعت نیشکر ندارد و از اساس دروغ بوده است! دروغ های مالکان وقت هر روز شکل تازه ای می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تپه؛ تجلی شعار دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان

هفت تپه؛ تجلی شعار دانشجوی مسلمان، حامی مستضعفان