مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-17اجتماعي

سرانه فضای آموزشی در اردبیل کمتر از 4 متر مربع است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل کمتر از چهار متر مربع است که باید این میزان ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام اله صفری پیش از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اظهار کرد: 260 هزار دانش آموز در 2 هزار و 500 مدرسه استان مشغول تحصیل هستند که در برخی مناطق به دلیل کمبود فضای آموزشی مدارس به صورت 2 شیفته در حال ارائه خدمات هستند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه خیرین در سه دهه اخیر اقدام جهادی در امر مدرسه سازی داشتند ولی همچنان در استان اردبیل سرانه فضای آموزشی پایین است و با استاندارد کشوری که هشت متر مربع است، فاصله داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حالی که متوسط سرانه آموزشی کشور هشت متر مربع است، در استان اردبیل این سرانه چهار متر مربع و حتی در برخی از مناطق مانند شهر اردبیل به کمتر از سه متر مربع رسیده است.

صفری از خیرین و انسان های نیک اندیش دعوت کرد تا بیش از گذشته در امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی حضور پیدا کرده و نوسازی مدارس و آموزش و پرورش را در تکمیل پروژه های نیمه تمام یاری کنند.

وی افزود: ما آماده دریافت ایده ها و نظرات سازنده خیرین در توسعه فضاهای آموزشی هستیم و امیدواریم در مناطق محروم به ویژه شهرهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی در اردبیل کمتر از 4 متر مربع است

سرانه فضای آموزشی در اردبیل کمتر از 4 متر مربع است