مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-17اجتماعي

شناسایی 63 واحد آلاینده تولیدی، صنعتی و خدماتی در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی 63 واحد آلاینده تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان و معرفی آن ها به کمیته عوارض آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از شناسایی 63 واحد آلاینده تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان و معرفی آن ها به کمیته عوارض آلاینده سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

علی سالاروند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری 63 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی لرستان بعنوان صنعت آلاینده مشمول اخذ عوارض آلایندگی شناسایی و به کمیته عوارض آلایندگی سازمان حفاظت محیط زیست جهت تصمیم گیری نهایی معرفی شده است.

وی بیان کرد: با عنایت به اینکه در سال جدید علاوه بر پیگیری و تلاش شبانه روزی همکاران، واحدهای خدماتی نیز مشمول قانون عوارض آلایندگی هستند، واحدهای آلاینده شناسایی شده نسبت به گذشته تا حدودی افزایش یافته است.

سالاروند عنوان کرد: 10 واحد خدماتی و صنعتی که در ارزیابی سه ماهه اول جزو صنایع آلاینده بوده اند با پیگیری و نظارت های مستمر این اداره کل و اهتمام صاحبان صنایع در سه ماهه دوم از لیست صنایع آلاینده خارج شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان عنوان کرد: به منظور شناسایی و منشاءیابی آلودگی ها، هر سه ماه یک بار تمام واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 63 واحد آلاینده تولیدی، صنعتی و خدماتی در لرستان

شناسایی 63 واحد آلاینده تولیدی، صنعتی و خدماتی در لرستان