مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-17سياسي

اجرای جشنواره «البرز قوی» در چهار بخش


جشنواره البرز قوی در قالب فعالیت های فرهنگی، میز خدمت، مسائل علمی و جشنواره اقوام آغاز شده و تا 7 آذرماه ادامه خواهد داشت.

- علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص رزمایش البرز قوی، گفت: ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی از اهداف دبیر این جشنواره، استاندار البرز رییس و ادارات عضو این جشنواره خواهند بود.

حیدر نیا با بیان اینکه جشنواره البرز قوی در 4 بخش برگزار می شود، تشریح کرد: بخش اول جشنواره به مسائل فرهنگی همچون جشنواره های فرهنگی هنری در قالب تئاتر، موسیقی، سرود، اردو یک روزه در سطح مدارس، فیلم و عکس، فیلم کوتاه، قصه گویی، تولید محتوا و پخت و پز خواهد بود.

وی جشنواره اقوام را بخشِ دومِ البرز قوی و لیگ خدمات رسانی مدیران را بخش سومِ این جشنواره برشمرد و یادآور شد: در این بخش جشنواره، مدیران دستگاه ها خالصانه طی دیدارهای مردمی و چهره به چهره به مردم خدمات ارائه می کنند، در این میان رفع معضلات شهروندان در اولویت قرار دارد.

این فرمانده سپاه رویداد علمی اقتصادی در قالب مقاله اختراعات، کتاب، نشریه، نوآوری دانش آموزان و فرهنگیان، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و تجلیل از نخبه ها را بخشِ چهارم جشنواره البرز قوی مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای جشنواره «البرز قوی» در چهار بخش

اجرای جشنواره «البرز قوی» در چهار بخش