مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-17ورزشي

نساجی بروجرد بیش از 1000 نفر را مشغول به کار کرده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما جزء اولین شهرها هستیم که فرمانداری ویژه داشتیم اما در حد یک تابلو مانده و مدیران دستگاه های اجرایی ما باید معاون استاندار باشند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما جزء اولین شهرها هستیم که فرمانداری ویژه داشتیم اما در حد یک تابلو مانده و مدیران دستگاه های اجرایی ما باید معاون استاندار باشند.

فاطمه مقصودی، در جلسه شورای اداری بروجرد که امروز با حضور محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در سالن آمفی تئاتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازدیدی از نساجی بروجرد داشتیم که بیش از 1000 نفر را مشغول به کار کرده است.

وی ادامه داد: خودروسازی اشترینان فردا موتورز با سرمایه گذاری خوب مشغول به فعالیت شده که تا امروز 300 خودرو تولید کردند و تا پایان سال بیش از 1000 خودرو و تا پنج سال آینده زمینه اشتغال 5000 جوان بروجردی و اشترینانی را فراهم خواهد کرد.

مقصودی افزود: سامان کاشی با تلاش های شبانه روزی به سامان رسید و اینها همه خروجی مجلس است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: براساس سند آمایش سرزمینی لرستان و بروجرد ازجمله تخصیص ها و اولویت های شهرستان را نساجی، سامان کاشی، زاگرس خودرو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی بروجرد بیش از 1000 نفر را مشغول به کار کرده است

نساجی بروجرد بیش از 1000 نفر را مشغول به کار کرده است