مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-17سياسي

حضور 52 گروه در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان


مسوول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هدف از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان تاثیر توانمندی های بسیج در حوزه تولید محتوا و توانمندسازی برای تیم ها و افرادی است که در این رویداد شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسن حجت پور در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوی حضوری در تاریخ 25 لغایت 27 آبان ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در این رویداد 212 نفر در قالب 52 تیم در بخش بازی های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه، پویانمایی انیمیشن، موشن، گرافیک و… با یکدیگر رقابت می کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بیان کرد: هیئت داوران آثار را بررسی و به اثرات برتر، جوایزی اهدا می شود.

حجت پور خاطر نشان کرد: تیم های برگزیده نیز برای شرکت در رویداد تخصصی ملی تولید محتوای دیجیتال آذر ماه به تهران اعزام و به رقابت خواهند پرداخت.

وی هدف از برگزاری این رویداد را تاثیر توانمندی های بسیج در حوزه تولید محتوا و توانمندسازی برای تیم ها و افرادی عنوان کرد که در این رویداد شرکت کرده اند.

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد شناسایی توانایی افراد شرکت کننده برای حمایت از کسب و کار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 52 گروه در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان

حضور 52 گروه در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان