مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-17اقتصادي

بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی خراسان جنوبی تدوین شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سیاست های کلان دولت سیزدهم در زمینه واحدهای تولیدی گفت: برای واحدهای تولیدی فعال سیاست حمایت تثبیتی در نظر گرفته و در مجموعه استان نیز تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد اشرفی روز پنجشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی واقع در شهرک صنعتی بیرجند افزود: بر این اساس از واحدهای فعال حمایت می شود تا بتوانند طرح های توسعه خود را انجام دهند و در حوزه اشتغال نیز افزایش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال احیا و بازآفرینی واحدهای تولیدی و صنعتی است گفت: امروز در راستای نهضت احیای واحدهای تولیدی از سه نوع واحدهای فعال، نیمه فعال و تعطیل شهرستان بیرجند بازدید شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی درخصوص واحدهای تولیدی نیمه فعال اظهار داشت: همه دستگاه های تخصصی تلاش می کنند تا واحدهای نیمه فعال خراسان جنوبی به ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی خود برسند و تمامی مشکلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح می شود.

وی به واحدهای تعطیل و راکد استان اشاره کرد و افزود: برای فعال کردن این واحدها نیازمند یک برنامه ویژه در راستای نهضت احیای واحدهای تولیدی هستیم و امروز در این بازدید در نشست با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی خراسان جنوبی تدوین شد

بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی خراسان جنوبی تدوین شد