مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-17حوادث

کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

- سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز پنج شنبه 26 آبان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی که داخل کانتینر جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی