مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-17سياسي

آسوده: جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان این که هیچ صدقه ای از یک استان در استانی دیگر و حتی در خارج کشور هزینه نمی شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 300 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حبیب الله آسوده در جریان سفر به این استان عصر امروز در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات با اشاره به نقش زکات در آبادانی و توسعه و کمک به رفاه اجتماعی، اظهار کرد: قرآن کریم قریب به 30 مرتبه واژه زکات را در کنار کلمه نماز ذکر می کند که بیانگر اهمیت این فریضه الهی است.

آسوده ادامه داد: بی توجهی به این فریضه الهی باعث ایجاد خلل و آسیب به ارشهای دینی و معنوی جامعه خواهد شد لذا حفظ این ارزش باید مورد اهتمام مسئولان و مردم قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: شورای زکات کشور در هفت ماهه گذشته قریب به 1400 میلیارد تومان گزارش زکات به مردم کشورمان داده که از این مقدار 10 درصد زکات واجب، 41 درصد فطریه و کفارات و مابقی زکات مستحبی بوده است.

وی تصریح کرد: مردم نیک اندیش کشورمان در این حوزه بیش از 1500 میلیارد تومان به طور مستقیم به حساب فرزندان خود که شامل 410 هزار یتیم هستند، واریز کرده اند و هیچ پولی به حساب کمیته امداد نرفته بلکه تنها هدایت این شبکه مهم مردمی از سوی کمیته امداد صورت گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوده: جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور

آسوده: جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور