مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-17اقتصادي

فرماندار: از هر 3.5 ازدواج در نهاوند یک مورد به طلاق ختم می شود


در شش ماهه نخست سال 1400، به ازای هر پنج مورد ازدواج در شهرستان نهاوند یک طلاق به ثبت رسیده که امسال در همین مدت مشابه به ازای هر سه و نیم مورد ازدواج در شهرستان یک طلاق به ثبت رسیده است.

- در شش ماهه نخست سال 1400، به ازای هر پنج مورد ازدواج در شهرستان نهاوند یک طلاق به ثبت رسیده که امسال در همین مدت مشابه به ازای هر سه و نیم مورد ازدواج در شهرستان یک طلاق به ثبت رسیده است.

فرماندار نهاوند همدان گفت: در شش ماهه نخست امسال به ازای هر سه و نیم مورد ازدواج ثبت شده در شهرستان نهاوند یک مورد طلاق به ثبت رسیده که این آمار نگران کننده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ضرغام احمدوند پنجشنبه 26 آبان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 1400، به ازای هر پنج مورد ازدواج در شهرستان نهاوند یک طلاق به ثبت رسیده که امسال در همین مدت مشابه به ازای هر سه و نیم مورد ازدواج در شهرستان یک طلاق به ثبت رسیده است.

  وی تصریح کرد: این آمار طلاق در شهرستان یک زنگ خطر و نگران کننده است و نیاز به بحث و بررسی دارد و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

  احمدوند افزود: در بحث پرداخت وام ازدواج نیز در شش ماهه نخست سال گذشته 723 فقره وام به مبلغ 62 میلیارد و 890 میلیون تومان و شش ماهه نخست امسال 697 فقره وام به مبلغ 101 میلیارد و 790 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: از هر 3.5 ازدواج در نهاوند یک مورد به طلاق ختم می شود

فرماندار: از هر 3.5 ازدواج در نهاوند یک مورد به طلاق ختم می شود