مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-17اقتصادي

جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد: هیچ صدقه ای از یک استان در استانی دیگر و حتی در خارج کشور تاکنون هزینه نشده و نمی شود و از نظر شرعی نیز قابل قبول نیست ولی گاهاً دشمن برای بی اعتماد کردن مردم این مباحث را مطرح می کند.

- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد: هیچ صدقه ای از یک استان در استانی دیگر و حتی در خارج کشور تاکنون هزینه نشده و نمی شود و از نظر شرعی نیز قابل قبول نیست ولی گاهاً دشمن برای بی اعتماد کردن مردم این مباحث را مطرح می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان این که هیچ صدقه ای از یک استان در استانی دیگر و حتی در خارج کشور هزینه نمی شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 300 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حبیب الله آسوده در جریان سفر به این استان عصر امروز در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات با اشاره به نقش زکات در آبادانی و توسعه و کمک به رفاه اجتماعی، اظهار کرد: قرآن کریم قریب به 30 مرتبه واژه زکات را در کنار کلمه نماز ذکر می کند که بیانگر اهمیت این فریضه الهی است.

  آسوده ادامه داد: بی توجهی به این فریضه الهی باعث ایجاد خلل و آسیب به ارشهای دینی و معنوی جامعه خواهد شد لذا حفظ این ارزش باید مورد اهتمام مسئولان و مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور

جمع آوری 300 میلیارد تومان زکات از ابتدای امسال تاکنون در کشور