مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-17اجتماعي

محرومیت زدایی از محلات «براآن» شمالی با اجرای طرح های اشتغالزایی


جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام علی گفت: به مناسب آغاز هفته بسیج محرومیت زدایی از محلات محروم براآن شمالی واقع در شرق اصفهان با اجرای طرح های اشتغالزایی عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا صفری در نشست خبری که به میمنت آغاز هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بمنظور رفع محرومیت زدایی از منطقه شرق کارگاه های قالی بافی راه اندازی می شود که به رونق اقتصادی منطقه کمک کند.

وی بیان داشت:: در هر منطقه مبتنی بر نیازهای آن، طرح های اشتغالزایی به اجرا گذاشته می شود که مهارت افزایی مبتنی بر آموزش فنی و حرفه ای، تجارت الکترونیک، استفاده از کشت جایگزین همچون پرورش قارچ از این جمله است.

صفری از اجرای 14 برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فوتسال با 22 تیم و مسابقات ورزشی و بومی، اعزام تیم های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم، اجرای طرح های اشتغالزایی و محرومیت زدایی، برگزاری همایش محله های اسلامی با احصاء مشکلات و چالش های محلات توسط جمعی از معتمدین و متنفذین محلات به همراه مسئولان و روحانیون محله ها از اهم برنامه های این هفته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) از 135 شهید منطقه برآن شمالی خبر داد و ادامه داد: دیدار و سرکشی از تمام خانواده های معظم شهدا و جانبازان که وجه امتیاز آن در امسال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از محلات «براآن» شمالی با اجرای طرح های اشتغالزایی

محرومیت زدایی از محلات «براآن» شمالی با اجرای طرح های اشتغالزایی