مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-17اجتماعي

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به دستگاه هایی که برای دریافت سند مراجعه نکرده اند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه هایی که در مهلت قانونی برای دریافت سند به سازمان ثبت مراجعه نکرده اند به مراجع قضایی و نظارتی معرفی می شوند.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه هایی که در مهلت قانونی برای دریافت سند به سازمان ثبت مراجعه نکرده اند به مراجع قضایی و نظارتی معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حسن بابایی گفت: با توجه به مزایای سند مالکیت حدنگاری و تسهیلات و معافیت هایی که سازمان ثبت در خصوص هزینه تهیه نقشه های اراضی کشاورزی فراهم کرده است، از زارعین و مالکین درخواست داریم با مراجعه به ادارات ثبت و جهادکشاورزی، نسبت به تشکیل پرونده برای صدور اسناد حدنگاری اقدام کنند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در جمع رؤسای واحدهای ثبتی استان مرکزی ، با تأکید بر اینکه بحث حدنگاری یک تکلیف قانونی و مطالبه مقام معظم رهبری است، افزود: مقام معظم رهبری، 8 راهبرد کلان را برای دستگاه قضایی تبیین کردند که در فرازی از راهبرد پنجم، عیناً فرمودند که برای جلوگیری از کوه خواری، جنگل خواری و ساحل خواری، باید وضعیت متر به متر اراضی کشور مشخص و قانون مربوطه اعمال شود بنابر این هویت بخشی متر به متر اراضی کشور، باید اجرا شود و هیچ کوتاهی و بهانه ای هم پذیرفته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به دستگاه هایی که برای دریافت سند مراجعه نکرده اند

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد به دستگاه هایی که برای دریافت سند مراجعه نکرده اند