مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-17سياسي

جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید، گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در استان ها باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عزت الله ضرغامی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان، اظهار کرد: همگرایی و هم فکری مجمع نمایندگان گیلان در بخش گردشگری ستودنی است.

وی با اشاره به طرفیت های گردشگری و تاریخی گیلان، افزود: در اولین فرصت نشستی برای بررسی مشکلات و فرصت های گردشگری گیلان با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان خواهیم گذاشت.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش گردشگری بسیار ارزشمند است، گفت: گیلان همچون ایرانی کوچک و ویترینی برای ایران بزرگ است.

تفویض بخشی از وزارتخانه به ادارات کل ضرغامی با اشاره به مزیت های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی گیلان، بیان کرد: استان گیلان در بخش گردشگری، تاریخی و صنایع دستی جز اولین ها است.

وی با بیان اینکه گیلان سرشار از مزیت است، افزود: گیلان در همه حوزه ها دارای مزیت و ظرفیت است و باید به آن پرداخت.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، برخورداری از مزیت ها مهم ترین مؤلفه سرمایه گذاری در گردشگری برشمرد و بیان کرد: بخشی از مهمترین اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید

جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید