مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-17سياسي

برگزاری یادواره شهدای بالگرد«شینوک»پایگاه چهارم هوانیروز دراصفهان


مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای بالگرد «شینوک» پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، عصر امروز در گلزار شهدای اصفهان بر مزار شهید خلبان رسول عابدیان و شهید فنی هوایی محمد مسائلی برگزار شد.

- اصفهان -مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای بالگرد شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، عصر امروز در گلزار شهدای اصفهان بر مزار شهید خلبان رسول عابدیان و شهید فنی هوایی محمد مسائلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای بالگرد شینوک پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، عصر پنجشنبه در گلزار شهدای اصفهان بر مزار شهید خلبان رسول عابدیان و شهید فنی هوایی محمد مسائلی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آحاد مردم، خانواده ارزشمند شهدا، فرماندهان و مسئولین و کارکنان و خانواده های پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز اصفهان، خانواده شهدا را چون نگینی در جمع خود گرامی داشتند و از ایثار و صبر آنان تقدیر کردند.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام کیانی، رییس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان بود.

حجت الاسلام کیانی در سخنان خود، با اشاره به ارزش شهادت و شهید در اسلام گفت: حضور گسترده ارتش، اقشار مردمی و بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های حساس انقلاب، به خصوص جنگ تحمیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای بالگرد«شینوک»پایگاه چهارم هوانیروز دراصفهان

برگزاری یادواره شهدای بالگرد«شینوک»پایگاه چهارم هوانیروز دراصفهان