مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-17سياسي

کتابخوانی از استبداد جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه کتابخوانی از استبداد جلوگیری می کند، اظهار کرد: کتابخانه باید دارای فضا و حالات مؤثر و مفید باشد و مراجعه کننده را به خواندن و مطالعه ترغیب کند.

- حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز، 26 آبان ماه به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اعضای کتابخانه های عمومی کردستان گفت: هر وقت کتاب عامل جمع شدن ما دور هم باشد بهترین اتفاق برای انسان ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون که بیش از وقت دیگر نیازمند فکر و اندیشه هستیم بنابراین باید بدانیم کتاب و کتابخوانی چه ثمراتی به دنبال دارد، افزود: کسانیکه برای کتاب محدودیت قائل می شوند، قابل اعتماد نیستند، توجه به دانش، آگاهی و تفکر در ترویج کتاب و کتابخوانی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: براساس داده های بدست آمده یکی از نشانه های رشد جامعه تیراژ بالای روزنامه و مجلات آن جامعه است بنابراین باید به سمت خواندن و مطالعه حرکت کنیم تا جامعه ای رو به رشد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به کتاب و کتابخوانی خلاء جامعه ما است، ادامه داد: باید کتابداران و مروجان کتاب نوجوانان و جوانان را با مقوله کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم، کتابداران به هویت ملی و تاریخی کشور توجه کنند چون در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی از استبداد جلوگیری می کند

کتابخوانی از استبداد جلوگیری می کند