مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-17سياسي

دشمن با فتنه انگیزی رسانه ای قصد ایجاد اختلال در کسب و کار مردم را دارد


دشمن با برنامه ریزی و هجمه ای مبتنی بر رسانه های گسترده و فضای مجازی سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب وکار مردم دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را با نثارجان خود تضمین می کنیم.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دشمن با برنامه ریزی و هجمه ای مبتنی بر رسانه های گسترده و فضای مجازی سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب وکار مردم دارد که ما به عنوان خدمتگزار مردم هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را با نثارجان خود تضمین می کنیم.

  یحیی الهی، امروز در همایش تبیین و روشنگری ویژه صنوف شهرستان خرم آباد که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: سالار شهیدان جبهه مقاومت، سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی فرمودند؛ ما ملت امام حسینیم و اثبات این جمله، دوران هشت سال دفاع مقدس است که برگرفته از مکتب آقا امام حسین(ع) بود و سربازانش و مدافعان مرزهای حریم انقلاب، همگی درس گرفته از مکتب آقا امام حسین (ع) بودند.

وی با بیان اینکه بنا به نیاز روز، پیشینیان شما درقالب بسیج اصناف همچون سایر مردم به جبهه های جنگ رفتند و در دفاع از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی دفاع و جان خود را در طبق اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با فتنه انگیزی رسانه ای قصد ایجاد اختلال در کسب و کار مردم را دارد

دشمن با فتنه انگیزی رسانه ای قصد ایجاد اختلال در کسب و کار مردم را دارد