مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-17سياسي

دشمن به دنبال اعتقادزدایی و باورزدایی از جامعه است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه امروز یکی از خرمشهرها، باورهای ما است که در جنگ شناختی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته گفت: اتاق های فکر دشمن فرماندهی جنگ شناختی را برعهده گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (پنجشنبه 26 آبان ماه) در اولین همایش ملی شناسایی و آینده پژوهی تهدیدات نوین نظامی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش اولین نیرویی است که پیش قدم شده و همایش ملی شناسایی و آینده پژوهی تهدیدات نوین نظامی را به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: کشور ما موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار خوبی دارد و اگر نظریه های ژئواستراتژیکی خوبی هم در کنار این ژئوپلتیک ایجاد شود آن گاه می توانیم در هندسه قدرت که رهبر انقلاب معرفی کردند، قدرت نام آوری شده و در تراز قدرت های جهانی قرار بگیریم.

امیر حیدری با بیان اینکه دوران قدرت های جهان تا به امروز سه دوره نظم جهانی را تجربه کرده است که اکنون در دوران سوم نظم جهانی یا قدرت جهانی هستیم و این دوره یک فرصت برای ما است، تاکید کرد: دوره اول از زمان صدور بیانیه وین تا پایان جنگ جهانی دوم و دوره دوم از پایان جنگ جهانی دوم به مدت 44 سال در دوران جنگ سرد را شامل می شود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال اعتقادزدایی و باورزدایی از جامعه است

دشمن به دنبال اعتقادزدایی و باورزدایی از جامعه است