مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-17سياسي

تبیین راهبردهای فعالیت مدیریت جدید حوزه علمیه خراسان در مسیر پیش رو


سرلوحه همه برنامه ها و فعالیت های اجرایی منویات امامین انقلاب است که در حکم انتصاب اعضاء شورای عالی، بیانیه گام دوم و سند چشم انداز فعالیت های حوزه علمیه خراسان مورد اشاره و تبیین قرار گرفته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: سرلوحه همه برنامه ها و فعالیت های اجرایی منویات امامین انقلاب است که در حکم انتصاب اعضاء شورای عالی، بیانیه گام دوم و سند چشم انداز فعالیت های حوزه علمیه خراسان مورد اشاره و تبیین قرار گرفته اند.

حجت الاسلام علی خیاط در آیین تکریم و معارفه مدیریت این حوزه که امروز، 26 آبان، در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه علمیه خراسان به تبیین برنامه ها و راهبردهای پیش رو پرداخت و عنوان کرد: سه راهبرد اساسی کلام اهل بیت(ع) مبنای حرکت و گام های اداری ما در مقطع فعالیت های دوره جدید مدیریت این حوزه خواهد بود.

وی در راستای تصمیم گیری های اساسی و مبتنی بر حرکت عالمانه که بناست مانا، ماندگار و اثربخش باشد، در مقطع پیش رو از راهنمایی های متخصصان، اساتید و مدیران مدارس استفاده خواهیم نمود و ضمن دیدار با عالمان حوزه خراسان و نشست با اساتید مبرز به احصاء نظرات و آرا در راستای حرکت جدید خواهیم پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین راهبردهای فعالیت مدیریت جدید حوزه علمیه خراسان در مسیر پیش رو

تبیین راهبردهای فعالیت مدیریت جدید حوزه علمیه خراسان در مسیر پیش رو