مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-17سياسي

وقتی اعضای «منافقین» ناگزیر از خودکشی می شوند/ داغ 40ساله مادران!


مستند «از تیرانا تا تهران» با روایت ناگفته هایی از اعضای رهاشده از بند «منافقین» با حضور جمعی از افراد خانواده این رهاشدگان، رونمایی شد.

- مستند از تیرانا تا تهران با روایت ناگفته هایی از اعضای رهاشده از بند منافقین با حضور جمعی از افراد خانواده این رهاشدگان، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم رونمایی از مستند از تیرانا تا تهران با موضوع رهایی یافتگان از دام منافقان، به همت انجمن نجات یافتگان از فرقه مجاهدین خلق (انجمن نجات) با حضور جمعی از اعضای نجات یافته و خانواده های شان عصر امروز پنجشنبه 26 آبان ماه در مجتمع فرهنگی آبفای تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات گفت: مستند از تیرانا تا تهران توسط انجمن نجات تهیه شده و اثری است که صحبت های نجات یافتگان را به نمایش می گذارد.

به نظرم نمایش این مستند در فضای امروز ضروری است به ویژه اینکه امروز سازمان مجاهدین خلق در فضای مجازی در ناآرامی ها نقش دارد، به این شکل که هر کدام از اعضای این فرقه با ده ها اکانت فیک، امنیت روانی ایرانیان را هدف قرار داده اند.

فرزندانی که در حصار یک فرقه ظالم مانده اند در ادامه خانم عبداللهی مادر یکی از اعضای دربند که بیست سال است فرزندش را ندیده است روی صحنه آمد و گفت: درود می فرستم به مادران تلاشگر، خواهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اعضای «منافقین» ناگزیر از خودکشی می شوند/ داغ 40ساله مادران!

وقتی اعضای «منافقین» ناگزیر از خودکشی می شوند/ داغ 40ساله مادران!