مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-17سياسي

معاون رییس جمهور: مدیران برای اجرایی کردن مصوبات سفر تلاش کنند


در جلسه پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان ایلام که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد عنوان شد که مصوبات سفر 86 درصد پیشزفت فیزیکی دارند.

- ایسنا/ایلام در جلسه پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان ایلام که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد عنوان شد که مصوبات سفر 86 درصد پیشزفت فیزیکی دارند.

محسن منصوری عصر امروز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح هاست، اظهار کرد: 3100میلیارد تومان برای مصوبه های دور اول سفر ریاست جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

وی تاکید کرد: عملیاتی کردن پروژه های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده ها و گزارش وضعیت پروژه ها بر اساس راستی آزمایی و حقیقی باشد.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: 4870میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و 780 میلیارد تومان آن تسهیلات و 1470میلیارد تومان نیز تعهد نهادها است.

حسن بهرام نیا ، استاندار ایلام ، نیز با بیان اینکه در سفر اول ریاست جمهوری 142 مصوبه با اعتبار 4870 میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار کرد : از 142 طرح تصویب شده ، 109 پروژه به بهره برداری رسیده ، 131 پروژه در دست اجرا است ، 19 پروژه در حال پیگیری است و 20 پروژه نیز اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: مدیران برای اجرایی کردن مصوبات سفر تلاش کنند

معاون رییس جمهور: مدیران برای اجرایی کردن مصوبات سفر تلاش کنند