مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-17ورزشي

منتظر تصمیم فدراسیون برای شرکت در لیگ شنای بانوان هستیم


رییس هیات شنا، شیرجه واترپلوی استان خراسان رضوی گفت: برای شرکت در لیگ شنای کشور در بخش بانوان با اسپانسر به توافق رسیده ایم و منتظر تصمیم فدراسیون شنا، - ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات شنا، شیرجه واترپلوی استان خراسان رضوی گفت: برای شرکت در لیگ شنای کشور در بخش بانوان با اسپانسر به توافق رسیده ایم و منتظر تصمیم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هستیم.

حسین گرایلی که ظهر امروز، پنجشنبه 26 آبان ماه، در استخر شهید حججی مشهد حضور داشت، در خصوص برنامه های آتی شنای مشهد اظهار کرد: اردوی منتخبین رده سنی 15 و 17 سال کشور در مشهد در حال برگزاری است.

ششمین دوره مسابقات جام ولایت هم از روز شنبه در مشهد برگزار می شود و حدود 150 شناگر از شهرهای مختلف کشور حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: از خراسان رضوی هم حدود 20 شناگر در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود که امیدواریم بازهم مثل قبل عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

گرایلی در بخشی از صحبت هایش به بحث بانوان هم اشاره کرد و گفت: برای بانوان اسپانسر پیدا کردیم و در انتظار تصمیم فدراسیون هستیم تا در صورتی که مسابقات لیگ شنای بانوان کشور را برگزار کنند، ما هم تیم استان را در این مسابقات شرکت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصمیم فدراسیون برای شرکت در لیگ شنای بانوان هستیم

منتظر تصمیم فدراسیون برای شرکت در لیگ شنای بانوان هستیم