مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-17سياسي

دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی تابند


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی تابند و از تمام توان خود استفاده می کنند تا این فرهنگ را به فراموشی بسپارند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی تابند و از تمام توان خود استفاده می کنند تا این فرهنگ را به فراموشی بسپارند.

سردار بهمن ریحانی امروز(26 آبان) در دیدار بسیجیان استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، گفت: امام(ره) با تشکیل بسیج به دنبال ایجاد ارتشی بزرگ و مردمی برای بیمه کردن اسلام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از بی نظیرترین تشکل های مردمی در دنیا است، افزود: بدون غلو بسیج به عنوان یکی از مولفه های قدرت مطرح است، چون بسیج نه فقط خاص سپاه، ارتش و دیگر نیروهای نظامی بلکه یک تفکر است و در پی ایجاد روحیه و انگیزه مردمی برای دفاع از انقلاب است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: بسیج به معنی حضور آگاهانه، با اعتقاد و با انگیزه در هر میدانی که کشور به آن نیاز داشته باشد است و امروز این یادگار بزرگ و فتح الفتوح امام(ره) در دنیا به عنوان یک خیزش مردمی ثبت شده و به الگویی برای کشورهای مختلف دنیا از سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی تابند

دشمنان فرهنگ بسیج را برنمی تابند