مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-17سياسي

ارائه کتب فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در نمایشگاه ملی دفاع مقدس


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: آثار فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری عرضه شد که این کتب مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار عبدالرضا آزادی امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت  و پایداری که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه تلاش و کوشش در راستای معرفی شهدا به نسل جوان توفیق و افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: در این فرصت از از تلاش های انجام شده توسط مجموعه های مختلف در راستای برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تقدیر می کنم.

وی ضمن تقدیر از حضور ناشران در این نمایشگاه ملی عنوان کرد: ناشران از نقاط مختلف کشور به قم آمده و در این نمایشگاه حضور پرشوری دارند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: ما شاهد استقبال مطلوب مردم شهیدپرور استان قم از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هستیم و این استقبال نشان میزان فرهیختگی مردم قم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین عرصه های هنر کتاب است، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کتب فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در نمایشگاه ملی دفاع مقدس

ارائه کتب فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در نمایشگاه ملی دفاع مقدس