مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-17اقتصادي

اختصاص یک میلیارد تومان در حمایت از سینماگران اردبیل


مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده به ویژه پشتیبانی مسئولان ارشاد، قرار شد یک میلیارد تومان اعتبار در حمایت از فعالان سینما در استان اردبیل هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر دولت موسوی عصر پنجشنبه در ویژه برنامه مهر سینمای ایران در فرهنگسرای بانوان در اردبیل اظهار کرد: 500 میلیون تومان از این اعتبار برای کمک به سینمای نیمه حرفه ای و 500 میلیون تومان نیز در حمایت از فعالان سینمای حرفه ای اختصاص می یابد تا ما تولید آثار ارزشمندی را به همت فعالان صنعت سینما در استان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در ماه های پیش رو این منابع را جذب و نسبت به هزینه کرد آن با تولید فیلم ها و آثار سینمایی ارزشمند اقداماتی مناسب انجام دهیم تا زمینه برای جذب اعتبارات بیشتر در سال های آینده فراهم آید.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: با برگزاری ویژه برنامه مهر سینمای ایران که از نیمه دوم شهریورماه مقدمات برگزاری آن آغاز شده، سعی کردیم تا فعالان این عرصه را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

موسوی افزود: بعد از صدور احکام اعضای این برنامه و هیئت داوران، فراخوان برای این ویژه برنامه از طریق فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام شد و حتی 10 روز مهلت قبلی را تمدید کردیم تا شاهد ارسال آثار به دبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد تومان در حمایت از سینماگران اردبیل

اختصاص یک میلیارد تومان در حمایت از سینماگران اردبیل