مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-17بين الملل

منطقه آزاد انزلی، منطقه معین ارتباط با روسیه است


معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی نیز این منطقه را معین ارتباط با کشور روسیه دانست و گفت: منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال ایران در دریای صلح و دوستی است که برای توسعه روابط با کشورهای روسیه و CIS تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از انزلی، ماکسیم کاستاروف در راس هیئتی 10 نفره عصر امروز در نشست توسعه مبادلات تجاری ایران و خوبی در زمینه های چوب، نفت و صنایع پتروشیمی دارد و جمهوری اسلامی ایران از شرکای خوب و توانمند کشور روسیه به شمار می رود.

  کاستاروف با بیان اینکه به آینده روابط ایران و روسیه بسیار امیدواریم، تصریح کرد: شرکت های خوبی در زمینه لجستیک در کشورهای ایران و روسیه وجود دارد و افق روشنی پیش روی ما برای ادامه همکاری ها و تبادل کالایی است.

وی با بیان اینکه منطقه تومسک در قسمت سیبری واقع شده و علاوه بر ظرفیت های تجاری مراکز علمی خوبی در این منطقه دارد، افزود: حدود 17 انستیتو و آکادمی در این منطقه وجود دارد در قسمت تکنولوژی و دانش روز فعالیت می کنند و ما در بخش تحقیقاتی و فنی آمادگی پذیرش دانشجویان ایرانی را داریم.

  منطقه آزاد انزلی، منطقه معین ارتباط با روسیه است معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی نیز این منطقه را معین ارتباط با کشور روسیه دانست و اظهار کرد: میز تجارت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد انزلی، منطقه معین ارتباط با روسیه است

منطقه آزاد انزلی، منطقه معین ارتباط با روسیه است