مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-17ورزشي

بلندقامتان سپاهان؛ قهرمان نیم فصل والیبال بانوان


تیم والیبال بانوان سپاهان در سومین و آخرین بازی هفته سوم میزبان دومین نماینده خراسان رضوی و تیم دوم جدول بود که در 3 ست پیاپی مهمان را بدرقه کرد تا هشتمین پیروزی خود را در خانه جشن گرفته و قهرمان نیم فصل شود.

- تیم ثمین خراسان رضوی و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب سومین و آخرین دیدار هفته سوم در ورزشگاه 6 هزار نفری 25 آبان اصفهان از ساعت 14 به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود طلایی پوشان پایان یافت.

سپاهانی ها این بازی را با ترکیب رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، پریسا رحمتی، هستی نصر اصفهانی و بهار بهرامی نیا با هدایت مریم حدادی آغاز کرده و از همان ابتدا در امتیازات از حریف پیش افتادند تا با هماهنگی بیشتر، ست نخست را با اختلاف 10 امتیازی و نتیجه 15 بر 25 به نام خود ثبت کنند.

در ست دوم حریف خراسانی تلاش کرد پا به پای طلایی پوشان پیش رود، اما باز هم سپاهانی های میزبان فاصله گرفته و حساب کار را 15 بر 10 کردند.

این برتری تا جایی ادامه داشت که باز هم نتیجه ست اول تکرار شده و 25 بر 15 ست دوم نیز برای دختران سپاهان شد.

از ابتدا ست سوم ثمینی ها عزمشان را برای پیروزی جزم کردند، اما باز هم برتری طلایی پوشان در استفاده از توپ های برگشتی باعث شد که اختلاف امتیازات جبران شده و دوباره از مهمان سبقت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندقامتان سپاهان؛ قهرمان نیم فصل والیبال بانوان

بلندقامتان سپاهان؛ قهرمان نیم فصل والیبال بانوان