مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-17فرهنگي

جشنواره موسیقی نواحی به ایستگاه پایانی رسید/نشان«لطفی»برای موسیقی


آیین پایانی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شامگاه روز پنجشنبه بیست وششم آبان ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین پایانی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شامگاه روز پنجشنبه بیست وششم آبان ماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد.

این در حالی است که بخش اجرایی آثار و گروه های شرکت کننده این رویداد موسیقایی روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه نیز ادامه پیدا می کند.

آرزوهای آقای مدیر برای یک جشنواره و طرح چند نکته مهم محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در ابتدای این مراسم که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار شد، با قرائت متنی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان ما در شهرستان ایذه بیان کرد: سپاس و ستایش آن خداوندی راست که خالق نغمات موزن هستی است.

آنکه به طبیعت فرمان داد بنوازد و به داود فرمود؛ ستایشگر خالق آن نغمات موزون باشد … نغماتی که از بهشت آمده بود و سلام نغمه ی شورانگیز اهل بهشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی به ایستگاه پایانی رسید/نشان«لطفی»برای موسیقی

جشنواره موسیقی نواحی به ایستگاه پایانی رسید/نشان«لطفی»برای موسیقی