مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-17فرهنگي

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی ایران در گرگان آغاز شد


لحظاتی پیش آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان آغاز شد.

- ایسنا/گلستان لحظاتی پیش آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان آغاز شد.

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، مدیران و مسئولان فرهنگی و هنری کشوری و استانی، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقمندان به هنر موسیقی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز شد.

محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با بیان اینکه موسیقی در خالص ترین نوع خود یکی از شئون رفتاری انسان به شمار می رود، اظهار کرد: هنرمندان موسیقی نواحی ایران اسلامی از شریف ترین، نجیب ترین و محجوب ترین ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال کلیدواژه های بسیاری وجود دارد که ایران فرهنگی به عنوان یکی از سرزمین های کهن با آیین صلح و دوستی در کنار کشورهای همسایه و سایر ملت ها سخن می گوید، ادامه داد: این سخن گفتن با زبان موسیقی در جهان اسلام است که اعتبار بین المللی به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی ایران در گرگان آغاز شد

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی ایران در گرگان آغاز شد