مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:302022-11-17سياسي

تصویب طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در دستور کار مجلس است


رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در دستور کار مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صالح جوکار امروز پنج شنبه در نشست تخصصی رییس و اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با روحیه جهادی فعالیت خود را خواهد داشت و به طور حتم کم کاری برخی مدیران با این روحیه سازگار نیست، اظهار داشت: اگر دوست دار نظام و انقلاب هستیم نباید مسائل مالی، بهانه کم کاری شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیر خوب باید همیشه کار ساز بوده و سرمایه گذاران را جذب کند، گفت: در این راستا باید بخش خصوصی را جذب و فعال کرد تا اقدامات و برنامه های توسعه ای در استان ها محقق شود.

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه شهر یک مدیر و متولی می خواهد، نمی شود که با 10 مدیر شهر را اداره کرد، افزود: اختلافات بین دستگاه هایی مانند آب؛ برق، فرمانداری ها و… رفع و پرونده هایی که در دادگاه علیه هم تشکیل می دهند باید حل شوند.

جوکار با بیان اینکه در این راستا مدیریت تحت عنوان مدیریت جامع شهری و روستایی تعریف شده تا بخشی از وظایف دستگاه های خدمات رسان به شهرداری ها واگذار شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در دستور کار مجلس است

تصویب طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در دستور کار مجلس است