مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 23:552022-11-17حوادث

وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!


مرد 42 ساله شیشه ای که با گروگان گیری مسلحانه یک دختر جوان و اعضای یک خانواده جیلی سوار، صحنه های وحشتناکی را در خیابان های مشهد رقم زد، در حالی با عملیات ضربتی نیروهای کلانتری طرق مشهد به دام افتاد که هنوز در توهم ناشی از مصرف شیشه به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه هولناک عصر بیستم آبان زمانی آغاز شد که نیروهای انتظامی در جریان سرقت یک دستگاه خودروی سواری تارا در خیابان فداییان اسلام قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل حادثه عزیمت کردند.

تحقیقات نیروهای تجسس بیانگر آن بود که خودروهای سواری صفر کیلومتر در حال انتقال از تریلر به مرکز فروش بودند که ناگهان مردی پشت فرمان یکی از خودروهایی نشست که آن را از تریلر حمل خودرو پایین و کنار خیابان گذاشته بودند.

او با سوییچی که داخل خودروی تارا بود، آن را روشن کرد و پدال گاز را فشرد.

هنوز تحقیقات پلیس برای ردیابی عامل سرقت خودروی صفر کیلومتر ادامه داشت که خبر وحشتناک دیگری نیروهای کلانتری طرق را به تکاپو انداخت؛ مرد مسلحی در شهرک عسگریه، اعضای یک خانواده را گروگان گرفته است و صدای جیغ و فریاد گروگان ها به گوش می رسد! با گزارش این حادثه به نیروهای انتظامی، بلافاصله سرهنگ احمد نگهبان (رییس پلیس مشهد) وارد عمل شد و با نظارت مستقیم بر این عملیات به هدایت نیروهای انتظامی پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!

وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!