مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 01:302022-11-17ورزشي

اعزام شناگران به بازی های پاراآسیایی تنها در صورت کسب مدال!


برای این که بتوانیم اعزامی کیفی و مدال آور به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین داشته باشیم، تنها شناگرانی به این تورنمنت اعزام خواهند شد که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.

- اعزام شناگران به بازی های پاراآسیایی تنها در صورت کسب مدال! رییس انجمن پاراشنا گفت: برای این که بتوانیم اعزامی کیفی و مدال آور به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین داشته باشیم، تنها شناگرانی به این تورنمنت اعزام خواهند شد که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.

محمدحسین اقبالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور 5 شناگر در اردوی آمادگی بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: برای حفظ آمادگی شناگران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی نژاد، ابوالفضل نگارستانی، رضا جوادی و علی محمودخانی 5 شناگری هستند که هر ماه یک اردوی 10 روزه برای آنها تا پایان سال پیش بینی شده، در حال حاضر نیز اردوی این شناگران در استخر 9 دی امجدیه و فدراسیون جانبازان و معلولین برپا است و تا 26 آبان ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال تورنمنت برون مرزی دیگری برای شناگران معلولی پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: چون چند نفر از شناگران نیاز به کلاس بندی بین المللی دارند، درخواست تورنمنت برون مرزی کردیم، اما هنوز مشخص نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام شناگران به بازی های پاراآسیایی تنها در صورت کسب مدال!

اعزام شناگران به بازی های پاراآسیایی تنها در صورت کسب مدال!