مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-18اقتصادي

پشت پرده واردات 4500 یونیت دندانپزشکی


عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی، در خصوص واردات 4500 یونیت دندانپزشکی که مجوز آنها تحت عنوان یونیت دندانپزشکی اطفال صادر شده است، - توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا ضیایی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سال 96، اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو نسبت به صدور مجوز واردات 4500 یونیت دندانپزشکی با کد IRC تحت عنوان یونیت دندانپزشکی اطفال اقدام کرد.

وی ضمن گلایه از روند صدور مجوز برای واردات یونیت دندانپزشکی اطفال، افزود: اصلاً ما در دنیا کالایی تحت عنوان یونیت دندانپزشکی اطفال نداریم و معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در دنیا، یونیت دندانپزشکی اطفال تولید نمی کنند.

ضیایی ادامه داد: آنچه در دنیا و ایران تولید می شود، یونیت دندانپزشکی بزرگسال است و فقط تُشک بچه روی آن قرار می دهند تا کودک قدری بالاتر قرار بگیرد.

وی با اشاره به صدور کد IRC برای واردات یونیت دندانپزشکی اطفال در سال 96، گفت: نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم، این است که در زمان صدور مجوز برای واردات یک کالا، باید مدارک لازم را بگیریم که شامل کمپانی سازنده، تصویری از کالا و استانداردهای کالای وارداتی است.

در واقع، مجوزها بر مبنای همین سه مدرک صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده واردات 4500 یونیت دندانپزشکی

پشت پرده واردات 4500 یونیت دندانپزشکی