مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-18سياسي

چین: اعمال فشار بر ایران نتیجه معکوس دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «وانگ چانگ» معاون نماینده چین در شورای حکام آژانس اتمی مستقر در شهر «وین»، گفت که اعمال فشار بر ایران کمکی به حل مسئله هسته ای این کشور نمی کند و تنها نتیجه معکوس خواهد داشت.

- معاون نماینده چین در شورای حکام با درخواست برای عدم سیاسی سازی آژانس اتمی، گفت که اعمال فشار بر ایران نتیجه معکوس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وانگ چانگ معاون نماینده چین در شورای حکام آژانس اتمی مستقر در شهر وین ، گفت که اعمال فشار بر ایران کمکی به حل مسئله هسته ای این کشور نمی کند و تنها نتیجه معکوس خواهد داشت.

به نوشته خبرگزاری شینهوا وانگ پس از تصویب قطعنامه در نشست شورای آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه تهران، گفت که چین با این قطعنامه مخالف فشار کشور های مربوطه بر ایران است.

بر اساس این گزارش، چین به قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا و انتقاد از ایران درباره پادمان هسته ای رای منفی داد.

این مقام چینی گفت: مسائل پادمانی باقیمانده ایران اساسا موضوعات دوجانبه بین دبیرخانه آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران است و باید از طریق گفت گو و رایزنی بین دو طرف حل و فصل شود .

وی افزود: چین به شدت با فشار کشور های ذیربط برای ایجاد تقابل و سیاسی کردن آژانس بین المللی انرژی اتمی، به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: اعمال فشار بر ایران نتیجه معکوس دارد

چین: اعمال فشار بر ایران نتیجه معکوس دارد