مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-18سياسي

وام 200 میلیون تومانی روستاییان گرفتار تعلل بانک ها


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی گرفتار تعلل بانک ها بوده و ریالی تاکنون در این حوزه پرداخت نشده است.

- میر غنی نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ترورهای کور و ناجوانمردانه اخیر در شیراز، اصفهان و ایذه اسباب ناراحتی مردم شده در حالی که آحاد مردم انتظار دارند تا امنیت و آرامش بیشتر که رشد توسعه است، در بستر حرکت های قانونی تحقق پیدا کند.

وی مسئولان را به تدبیر بیشتر در رفع مشکلات مردم و پایان دادن به حوادث اخیر فرا خواند و تصریح کرد: اعتراض حق مردم است و در حوزه های مختلف این حق مردم را باید مغتنم بدانیم اما اغتشاش موضوع متفاوتی است که عده ای سعی می کنند با تخریب اموال عمومی و ضربه زدن به امنیت جامعه به اهداف و مقاصد پلید خود دست پیدا کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قالب جلسات غیرعلنی با مسئولان کشوری ریشه های این اعتراض ها را که مباحث اقتصادی است، مورد بررسی قرار دادیم، گفت: مسئولان اگر به وعده های خود عمل نکنند، قطعاً این نارضایتی ها بیشتر نیز نمود پیدا می کند به طوری که از محل تبصره 18 که رقمی مبالغ بر 103 هزار میلیارد تومان باید در حوزه اشتغال پرداخت می شد، ریالی تحقق نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 200 میلیون تومانی روستاییان گرفتار تعلل بانک ها

وام 200 میلیون تومانی روستاییان گرفتار تعلل بانک ها