مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-18سياسي

پایگاه بسیج خواهران و برادران در منطقه محروم داشلی برون برپا می شود


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج ویژه خواهران و برداران در منطقه محروم داشلی برون راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته طرح مهیار در شهر، ویزیت رایگان، توزیع بسته های حمایتی و معیشتی، برگزاری یادواره شهدا و غیره از جمله برنامه های این هفته است.

گروه جهادی بسیج با نام جهادگران فاطمی تعداد 47 برنامه بصورت مجزا در هفته بسیج در مناطق محروم اجرا می کنند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همایش اقتدار قدرت بسیج با حضور احاد مردم و همایش استانی نغمه سرایان اهل سنت به میزبانی گنبدکاووس و افتتاح چند پروژه عمرانی در مناطق محرومان از دیگر برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: در 6 ماه اول امسال بیش از 10 هزارو 576 بسته معیشتی به ارزش 52 میلیارد و 509 میلیون ریال، تعداد 410 بسته لوازم التحریر بین محرومان توزیع شده است.

قاسم پور گفت: 22 واحد مسکن محرومین، یک باب خانه بهداشت و یک باب مسجد در این مدت مرمت و تعداد 15 چشمه سرویس بهداشتی و 44 پروژه عمرانی انجام شده است.

وی بیان کرد: خدمات بسیج از روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر کسی پوشیده نبوده و بسیجیان در این سالها چه در جنگ تحمیلی، جنگ های ترکیبی و شناختی دشمن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه بسیج خواهران و برادران در منطقه محروم داشلی برون برپا می شود

پایگاه بسیج خواهران و برادران در منطقه محروم داشلی برون برپا می شود