مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-18سياسي

اصحاب فرهنگ و هنر برای پاسداشت فرهنگ قیام کنند


در شرایط کنونی، «فرهنگ» کشور با مصائبی رو به رو شده است که بیش از همیشه نیازمند پاسداشت اصحاب فضل و فرهنگ است و اصحاب فرهنگ و ادب و صاحبان هنر با وجود مشکلات و اعتراضاتی که شاید داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، طی دو ماه سپری شده از حوادث تلخ،  تامل بر انگیز و عبرت آموز اخیر، خسارت های قابل توجه و بعضا غیرقابل جبرانی بر مردم و کشور عزیزمان تحمیل شده که شهادت تعدادی از حافظان امنیت و مردم بی گناه از جمله زنان و کودکان، تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد وقفه و رکود در کسب و کار مردم چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی و.

از جمله این هزینه ها و خسارت ها محسوب می شود که هر کدام نگرانی ها و تبعات خاص خود را دارد، لیکن آنچه در این میان به اندازه این خسارت ها و حتی بیشتر، اسباب نگرانی و نیازمند امعان نظر است، خسارت های سنگینی است که بر ساحت فرهنگ این کشور  وارد شده است.

مردم بزرگ ایران زمین که آوازه فرهنگ و تمدن دیرینش زبان زد دنیاست، طی دو ماه گذشته شنونده اخبار یا شاهد اتفاقات تلخی بوده اند که هیچ سنخیتی با باورهای تاریخی، مولفه های فرهنگی و آموزه های اسلامی شان  ندارند.

طی روزهای گذشته تعداد معدودی که فرسنگ ها از حریم گشودن، سربریدن و ایجاد ناامنی، چادر از سر زن محجبه کشیدن و تبلیغ بی غیرتی و ترویج بی عفتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب فرهنگ و هنر برای پاسداشت فرهنگ قیام کنند

اصحاب فرهنگ و هنر برای پاسداشت فرهنگ قیام کنند