مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-18اقتصادي

کیفیت خودروهای قدیمی قابل ارتقا نیست/ لزوم حرکت به سمت تولیدات جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمدرضا نجفی منش» با اشاره به فرا رسیدن روز ملی کیفیت، افزود: کیفیت خودرو های تولیدی داخلی به دو نکته اساسی بستگی دارد؛ - محمدرضا نجفی منش رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: کلیدی ترین کار در موضوع ارتقای کیفی خودرو های داخلی این است که خودروسازان به تولید خودرو های روز که از کیفیت بالاتری برخوردارند، بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نجفی منش با اشاره به فرا رسیدن روز ملی کیفیت، افزود: کیفیت خودرو های تولیدی داخلی به دو نکته اساسی بستگی دارد؛ نخست، جدید یا قدیمی بودن خودرو ها و دوم، حرکت خودروسازان برای ارتقای کیفی تولیدات.

وی گفت: امروز خودرو هایی مثل پراید و پژو 405 که بیش از سه دهه از تولید آن ها می گذرد، هرچقدر هم که خوب تولید شوند از آنجایی که نیاز روز مشتریان را تامین نمی کنند، نمی توانند باکیفیت تلقی شوند.

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور بیان داشت: در این زمینه یکی از راهکار ها این است که هر خودرو بیش از 10 سال در کشور تولید نشود.

وی ادامه داد: در حدود یک سال گذشته خودروسازان حرکت های خوبی در زمینه بهبود کیفیت تولیدات خود به ویژه با رفتن به سمت پلتفرم ها و محصولات جدید آغاز کرده اند و همین که امروز تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خودروهای قدیمی قابل ارتقا نیست/ لزوم حرکت به سمت تولیدات جدید

کیفیت خودروهای قدیمی قابل ارتقا نیست/ لزوم حرکت به سمت تولیدات جدید