مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-18سياسي

اجرای 40 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در سرخه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای 40 عنوان برنامه شاخص، 85 عنوان برنامه اجرایی و 300 فعالیت به مناسبت هفته بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج، - به گرارش خبرگزاری فارس از سرخه، محمدمهدی ادهم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه مردم بی دفاع طی وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: امروز بعد از گذشت بیش از 40 سال حوادث اخیر را که مشاهده می کنیم و بیشتر به تدبیر معجزه گون امام راحل بر تأسیس شجره طیبه بسیج پی می بریم.

وی ادامه داد: بسیج در پنجم آذرماه سال 1358 به عنوان یک نهال نورس تأسیس شد و امروز به عنوان شجره طیبه ای به تدبیر رهبر معظم انقلاب امید مستضعفان و دلسوزان کشور و موجب یأس، هراس و دل شکستگی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه امام راحل و عظیم الشأن فرمودند که در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و در جای دیگر گفته اند ارتش 20 میلیونی بسیج فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است ، افزود: رهبر معظم انقلاب بسیج را نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها می داند.

ادهم با بیان اینکه چه کسی می تواند نقش بسیج را در عرصه دفاع مقدس انکار کند، اضافه کرد: تعداد زیادی از شهدای ما در آن دوران به عنوان بسیجی عازم جبهه های جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در سرخه

اجرای 40 عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در سرخه