مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-18بين الملل

سئول خواستار تحریم های بیشتر بر کره شمالی شد


رییس جمهور کره جنوبی با درخواست از جامعه بین المللی برای اعمال شدیدترین تحریم ها بر پیونگ یانگ، خواستار تقویت بازدارندگی در برابر موشک های کره شمالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شلیک آزمایشی موشک قاره پیما توسط کره شمالی که به گفته ژاپن بُرد کافی برای رسیدن به خاک آمریکا را داشت، با واکنش تند سئول همراه شد.

یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی امروز (جمعه) ضمن محکوم کردن این اقدام کره شمالی به شدیدترین لحن، خواستار تشدید تحریم ها علیه پیونگ یانگ شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یون طی نشست خبری با پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا که در سفری رسمی به سئول رفته، گفت دولت کره جنوبی با جامعه جهانی همکاری می کند تا واکنش هماهنگی را به موشک پرانی های مکرر کره شمالی نشان دهند.

وی همچنین به مقامات سئول دستور داد که برای جلوگیری از تکرار شلیک موشک های بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی، تلاش ها برای اعمال شدیدترین تحریم های جهانی علیه پیونگ یانگ را افزایش دهند.

طبق این گزارش، رییس جمهور کره جنوبی طی نشست اضطراری شورای امنیت ملی این کشور همچنین خواستار اعمال بازدارندگی گسترده و قوی تر در مقابله با تهدیدهای همسایه شمالی خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول خواستار تحریم های بیشتر بر کره شمالی شد

سئول خواستار تحریم های بیشتر بر کره شمالی شد