مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-18پزشكي

آمار مرگ و میر ناشی از دیابت 2 برابر کرونا است


رییس هیأت مدیره موسسه خیره دیابت اصفهان گفت: 88 درصد مردم تغذیه ناسالم دارند و آمار مرگ ناشی از دیابت 2 برابر کرونا است اما دیابت بدون سر و صدا انسان ها را کور و معلول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی عطاری رییس هیأت مدیره موسسه خیره دیابت اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 14 درصد مردم دچار دیابت هستند، ژنتیک، دخانیات، کم تحرکی، چاقی و مصرف غذاهای پرانرژی از دلایل ایجاد دیابت است.

وی با بیان این که باید از دیابت و آمار آن  هراس داشت، گفت: آمار مرگ ناشی از دیابت 2 برابر دیابت فعال بوده است، خیران می توانند کمک های خود را برای هزینه در مورد دیابت به موسسه بدهند.

عطاری با بیان این که دیابت را باید جدی گرفت، گفت: پیشگیری از دیابت از مهم ترین موضوعات است، بسیاری از بیماری های دیگر در اثر ابتلا به دیابت در کمین مردم است؛ با روزی 30 دقیقه ورزش و کاهش وزن می توان از دیابت جلوگیری کرد.

رییس هیأت مدیره موسسه خیره دیابت اصفهان در پایان تصریح کرد: موسسه خیره دیابت اصفهان 23 سال سابقه فعالیت دارد، به کمک های مالی، فکری، هنری و تبلیغاتی نیاز داریم.

پایان پیام/63090/ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مرگ و میر ناشی از دیابت 2 برابر کرونا است

آمار مرگ و میر ناشی از دیابت 2 برابر کرونا است