مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-18سياسي

راه اندازی قرارگاه سواد رسانه ای در مهدی شهر


شکل گیری قرارگاه سواد رسانه ای مطابق با گفتمان رهبری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مجتبی اقوامی پناه، فرماندار شهرستان مهدی شهر پیش از ظهر امروز در نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدی شهر که به ریاست امام جمعه مهدی شهر و اعضای شورا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر لزوم ارتقای سواد رسانه ای مردم تأکید کرد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن از چهار ضلع تروریسم نظامی، تروریسم اقتصادی، تروریسم فرهنگی و تروریسم رسانه ای در حال جنگ ترکیبی و شناختی علیه ملت ایران بوده و هدف نهایی اش ناامید کردن مردم از حاکمیت است.

فرماندار شهرستان مهدی شهر تصریح کرد: در این برهه، برای شکستن مارپیچ سکوت، شکل گیری قرارگاه سواد رسانه ای مطابق با گفتمان رهبری ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر و رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نیز بیان کرد: باید بپذیریم که در یک جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم؛ اما دغدغه جنگ را نداریم و شکل گیری قرارگاه فضای مجازی و رسانه در شهرهای مختلف این شهرستان ضروری است.

حجت الاسلام ابوذر عامری، امام جمعه درجزین نیز در این نشست با اشاره به جریانات اخیر در کشور بیان کرد: در نظر جوان جامعه، مرغ همسایه غاز است و رسانه ها به دروغ غرب را با چهره بسیار زیبایی به جوان معرفی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه سواد رسانه ای در مهدی شهر

راه اندازی قرارگاه سواد رسانه ای در مهدی شهر