مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-18اقتصادي

بهره برداری از 260 سرویس بهداشتی در 20 نقطه تهران تا پایان سال


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان در حال احداث و تکمیل 260 چشمه سرویس بهداشتی در 20 نقطه پایتخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان در حال احداث و تکمیل 260 چشمه سرویس بهداشتی در 20 نقطه پایتخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی با اشاره به 19 نوامبر به عنوان روز جهانی سرویس بهداشتی از رویکرد جدید سازمان زیباسازی در برنامه های فنی و توسعه شهری خود برای توسعه و بهبود دسترسی شهروندان پایتخت به سرویس های بهداشتی خبر داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به مطالبه شهروندان در این خصوص اشاره کرد و افزود: در سال جاری احداث 260 چشمه سرویس بهداشتی در 20 نقطه پایتخت در دستور کار قرار داشت که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر نقش سرویس بهداشتی در سلامت شهروندان و بهداشت محیط، گفت: سازمان ملل متحد به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود در حوزه زندگی شهری، دسترسی آسان و مناسب شهروندان به سرویس شهری را دنبال کرده و از دولت ها و همچنین مدیریت شهری شهرها مطالبه می کند.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی تاکید کرد: از نظر سرانه سرویس بهداشتی عمومی، نسبت به جمعیت وضعیت خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 260 سرویس بهداشتی در 20 نقطه تهران تا پایان سال

بهره برداری از 260 سرویس بهداشتی در 20 نقطه تهران تا پایان سال