مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-18سياسي

آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند/تفکر بسیجی راه نجات است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به مورد اعتماد نبودن آمریکایی ها حتی در قبال دوستان خود، مشکلات کنونی کشور را نتیجه توسل به غیرخدا و کوتاهی نسبت به خود شهدا و دین داست و تاکید کرد: - تفکر بسیجی راه نجات و راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه مورخ 27 آبانماه در محل مسجد ملااسماعیل یزد ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، با اشاره به روایتی اظهار کرد: انسانها باید حاجات و آرزوی خود اعم از بزرگ و کوچک را همواره از جانب خداوند طلب کنند نه این که دست خود را با حقارت به روی ابرقدرتهایی مانند آمریکا و انگلیس دراز کنند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در کشورمان حتی قبل از انقلاب، گفت: آمریکایی ها حتی در کشورهای دوست خود مانند عربستان، جز افزودن به مشکلات و خفت های آنها چیزی به همراه نداشته اند.

امام جمعه یزد بر لزوم شناخت آمریکای خبیث که در دنیا تاکنون دست به کشتارهای زیادی زده است، گفت: آمریکایی ها حتی درصورت تن دادن به مذاکرات و امضای برجام جز به منافع خود، هیچ منفعتی برای کشورمان نخواهند داشت.

وی با اشاره به شرایط امروز عراق، اظهار کرد: آمریکایی ها با سرقت نفت این کشور و دیگر کشورها، بخشی از پول پرداخت نشده به این کشورها در قبال خرید نفتشان را صرف جنگ افروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند/تفکر بسیجی راه نجات است

آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند/تفکر بسیجی راه نجات است