مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-18سياسي

مسئولینی که فضای مجازی را رها کردند، باید پاسخگوی خون شهدای این روزها باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همه آن هایی که مسئول فضای مجازی بودند و شبکه های اجتماعی دشمن را بی در و دروازه و ولنگار در این کشور رها کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در رواق امام خمینی (ره) در ادامه ضمن بازخوانی تاریخ کودتای 28 مرداد به عنوان نخستین و تنها توطئه موفق آمریکا در تاریخ، گفت: سرآغاز همه چیز در این کشور، کودتای 28 مرداد بود که در آن، دولت ملی به توطئه آمریکا سرنگون شد و یک مزدور وابسته بر ملت ما تسلط یافت.

برادران و خواهران، چه باعث شد تا نقشه 28 مرداد در این کشور موفقیت آمیز اجرا شود و چرا آمریکا در حال اجرای دوباره این نقشه هستند؟ این مسائل باید به دقت موردبررسی و تبیین قرار بگیرد.

آیت الله علم الهدی ابراز کرد: آمریکا در حال اجرای مجدد نقشه 28 مرداد است تا به این ترتیب، بتواند دوباره بر ملت ایران مسلط شود.

نقشه آمریکایی در توطئه های اخیر این است که از یکسو با جلادان و اراذل و اوباش و از سوی دیگر با زنان روسپی به جان مردم بیفتد.

فردی برایم تعریف می کرد که در دوران کودتای 28 مرداد، روزی در دروازه تهران شعبان بی مخ را دیده بود که با چاقو بر پیشانی یک آقاپسر دانشجو کلمه خائن را می نوشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولینی که فضای مجازی را رها کردند، باید پاسخگوی خون شهدای این روزها باشند

مسئولینی که فضای مجازی را رها کردند، باید پاسخگوی خون شهدای این روزها باشند